Sportske vijesti

Na teniskim terenima u Grabrovnici, 01.09.2018. godine održan je 6. memorijalni teniski turnir parova "Tomo Kovačević" u spomen na našeg Tomu, prerano preminulog sportskog rekreativca i utemeljitelja teniskih terena u Grabrovnici.

Malo je dana ostalo do početka nove školske godine i početka treninga za veliku većinu naših selekcija.

U prvim tjednima nastave krećemo sa treninzima pa pozivamo sve zainteresirane da nam se priključe i otkriju sve pozitivne strane bavljenja sportom a naročito košarkom.

Vidimo se svi u Utorak (4.9.2018.) s početkom 17:30h u dvorani Osnovne škole Petra Preradovića Pitomača.

RADOST LOPTANJA POD OBRUČIMA!

Košarkaški klub Pitomača

U organizaciji udruge Zeleno Srce, a najviše Ančice Ferenčak 17 članova udruge krenulo je 24. prema Cresu sa tri kombija. Dva putnička i jedan teretni koji je vozio bicikle.  Noćilo se je u hostelu Vila Rivijera, u samome Cresu.

Drugi dan, nakon doručka su krenuli voziti zacrtanu rutu, jednu dužu od 53 km oko Vranskog jezera i jednu kraću od 20 km za ove koji nisu u kondiciji jer se prvih 10 km vozi samo u brijeg. Kiša je sve oprala, kao i jak vjetar ali se kasnije vrijeme stabiliziralo. Posjetili su i mjesto Lubenice poznato po svojim plažama. Kasnije je bilo organizirano kupanje i odmor, a navečer roštiljada.

Treći dan, u nedjelju nakon doručka te radi lošeg vremena sparkirali su stvari i krenuli doma.

Športsko-ribolovni klub „Šaran“ Pitomača natjecanjem na Šodrani proslavio je svoj 70. rođendan. Na Kupu „Šaran“ Pitomača najuspješnija bila je ekipa ŠRU „Klen“ Slatina, drugo mjesto otišlo je ekipi ŠRK „Križnica“ Križnica dok je treće mjesto osvojila ekipa ŠRK „Drava“ Terezino Polje. Na natjecanju je sudjelovalo 10 ekipa koje čak ni izuzetno loše vrijeme nije spriječilo da sudjeluju u kupu.

– Unatoč lošem vremenu odaziv ekipa bio je je dobar. Za ribiča nema lošeg vremena pa smo na dostojanstven način obilježili 70. godina našeg kluba, koje neprekidno djeluje od 1948. godine – rekao je Đuro Tot, predsjednik ŠRK „Šaran“, dodajući kako Klub danas broji 80-ak članova te je najstariji i najveći u zajednici. (www.icv.hr, ml; foto: FotoBegović)

Nakon nekoliko uzastopnih godina i dolazaka pionira GNK "Dinamo" povodom dana općine Pitomača - u četvrtak 23.08.2018. mali pitomački nogometaši na poziv škole nogometa GNK "Dinamo" gostovali su u Zagrebu.

Da je veliki interes za posjetu Maksimiru, stadionu, infrastrukturi i drugim sadržajima koji su uključivali i dvije prijateljske utakmice uzrasta 10 i 12 godina vidjelo se po prijavama jer na put za Zagreb odlučilo se 80-tak djece i 30-tak roditelja. Krasna je to uspomena za sve koji su se odlučili za ovaj izlet, a i rezultatski smo dobro prošli 1:1 (u jednom uzrastu su pobijedili zagrebčani, a u drugom pitomačani).

Vikend u školi nogometa u Pitomači započeli smo pobjedama pionira protiv Podravca iz Virja. U kategoriji U-11 (dosadašnja U-10) slavilo se je sa 8:1, dok je U-13 (dosadašnja U-12) ekipa slavila s 3:0.
Ekipa U-15 (dosadašnja U-14) igra ovaj četvrtak, 30.08. u 10 sati.

Tablice:

U 2. kolu susreću se 01.09.2018. u 17:00:

Cvetkovec Tehničar - Radnik - Križevci

Slatina - Čazma

Garešnica Garić - Dinamo P.

Virovitica - Mladost KP

Pitomača - Graničar Đ

Virje Podravac - Tomislav B.

02.09.2018 17:00 Ferdinandovac – Papuk

Pretkolo hrvatskog kupa

U srijedu, 29. kolovoza u 16 sati očekuje nas dvoboj Bednja - Pitomača u Beletincu.

II ŽNL ZAPAD

St. Brezovica – Turnašica

PodravecAršanj

Kladare - Brana

U Virovitici je 15. 08. 2018. održano Prvenstvo Županije za mlađe uzraste u katama na kojem je nastupio Karate klub Pitomača sa 5 natjecateljica. Postignuti su slijedeći rezultati.

Mlađe učenice:

1. Ema Dravec – 1. mjesto

2. Franka Makvić – 2. mjesto

Učenice:

1. Nina Domović – 1. mjesto

Mlađe kadetkinje pojedinačno:

1. Ema Tratnjak – 1. mjesto

2. Leona Hustić – 2. mjesto

Sezonu smo otvorili nastupom na Prvenstvu županije VPŽ. Sve naše natjecateljice pokazale su da smo trenutno vodeći klub Županije u ženskim mlađim kategorijama u katama. Tri prvakinje županije i još dva srebra, dakle u svim ženskim kategorijama. Nakon medalje na Prvenstvu Hrvatske ovo je očekivani nastavak dobrih rezultata od prošle sezone. Čestitke curama i treneru Dominiku Prtenjači. Od slijedećeg tjedna krećemo sa pripremama za predstojeća natjecanja.

Karate klub Pitomača
  • Najnovije vijesti
  • Najčitanije vijesti

Poziv na besplatne slikarske ...

Pozivaju se svi zainteresirani, a ...